Текст песни Абай Кунанбаев - Слова Назидания 27

Исполнитель
Название песни
Слова Назидания 27
Дата добавления
02.03.2020 | 07:20:03
Просмотров 124
0 чел. считают текст песни верным
0 чел. считают текст песни неверным

Для вашего ознакомления предоставлен текст песни Абай Кунанбаев - Слова Назидания 27, а еще перевод песни с видео или клипом. Также вы можете прослушать песню онлайн

(Сократ хакімнің сөзі)
Бір күні Сократ хакім бір Аристодим деген ғалым шәкіртіне құдай табарака уа тағалаға құлшылық қылмақ турасында айтқан сөзі. Ол өзі құлшылық қылғандарға күлуші еді.
- Әй, Аристодим, ешбір адам бар ма, сенің білуіңше, қылған өнерлері себепті адам таңырқауға лайықты? - деді.
Ол айтты:
Толып жатыр, қазірет.
Бірінің атын аташы, - дейді.
Гомерге бәйітшілігі себепті, Софоклге трагедиясы себепті, яғни біреудің сыйпатына түспектік, Зевксиске суретшілігі себепті таңырқаймын, - деп, соған ұқсаған неше онан басқа өнерлері әшкере болған жандарды айтты.
Олай болса, кім артықша ғажайыптануға лайықты: жансыз, ақылсыз, құр пішінді жасайтұғын суретші ме? Я жан иесі, ақыл иесі адамды жаратушы ма? - дейді.
Соңғысы лайықты, - дейді, - бірақ ол жаратушы жаратты, өздігінен кез келіп, солай болып кетпей, басынан біліп істеген хикметімен болса, - дейді.
Жә, пайдалы нәрсе дүниеде көп, бірінің пайдасы көрініп, білініп тұрады. Кейбірінің пайдасы анық білінбейді. Соның қайсысын хикмет көресің? - деді.
Әрине, әшкере пайдаға бола жаратылғанын хикмет десек керек деймін, - дейді.
Жә, олай болса, адамды жаратушы хауаси хамса заһри бергенде, тахқиқ ойлап, олардың пайдасының барлығы түгел оған мұқтаж боларлығын біліп бергендігі әшкере тұр ғой. Әуелі көзді көрсін деп беріпті, егер көз жоқ болса, дүниедегі көрікті нәрселердің көркінен қайтып ләззат алар едік? Ол көз өзі нәзіктігінен керегіне қарай ашып, жауып тұруы үшін қабақ беріпті. Желден, ұшқыннан қаға берсін болуы үшін кірпік беріпті. Маңдай теріні көзден қағып тұруға керек болғандығынан, басқа тағы керегі бар қылып қас беріпті. Құлақ болмаса, не қаңғыр, не дүңгір, дауыс, жақсы үн, күй, ән – ешбірінен ләззаттанып хабар ала алмас едік. Мұрын иіс білмесе, дүниеде не тәтті, не қатты не дәмдінің қайсысынан ләззат алар едік? Бұлардың бәрі біздің пайдамыз емес пе?
Көзді, мұрынды ауызға жақын жаратыпты, ішіп-жеген асымыздың тазалығын көріп, иісін біліп, ішіп-жесін деп. Бізге керегі бар болса да, жиіркенерлік жері бар тесіктерді бұл бастағы ғазиз білімді жерімізден алыс апарып тесіпті, мұның бәрі хикметпен біліп істелгендігіне дәлел емес пе? - депті.
Сонда Аристодим тахқиқ ойлап тексергенде, адамды жаратушы артық хикмет иесі екендігіне һәм махаббатыменен жаратқандығына шүбәсі қалмады.
Олай болғанда және не ойлайсың, һәмма мақұлыхатты жас балаларына елжіретіп, үйірілтіп тұруын көргенде уа һәмма мақұлыхаттың өлімін жек көріп, тіршілікте көп қалмақшылығын тілеп, ижтиһад қылуын көргенде, өсіп-өнуінің қамында болудан басқа істі аз ойламақтары - бұларының бәрі жұрт болсын, өссін, өнсін үшін. Солардың бәрін жаратқанда көңілдерін солайша ынтықтандырып қойғандығы һәм мұның бәрі ж
(Socrates' words)
One day Socrates spoke to a scholar named Aristodim about the worship of the divine tabaraka. He laughed at those who worshiped him.
- Ah, Aristodim, is there anyone, as you know, a man worthy of admiration for his craft? he said.
He said:
It's full, now.
Please name one of them. "
I admire Homer because of his fortune, because of the tragedy of Sophoclus, that is, in the way we want to be rewarded, because of Zeus' painting. ''
Who, then, deserves the extravagance of miracles: the lifeless, the foolish, the wacky artist? Or the creator of the soul and the intellectual? - says.
The latter is worthy, "he says," but he must have the skill he had learned from the beginning, not by accident, but by himself. "
Yes, there are many good things in the world, and the benefits and benefits of each other are evident. The benefits of some are not immediately apparent. Which of them would you most appreciate? he said.
Of course, I would like to say that it was created for profit. "
Indeed, when the creator of the house, Hausa Hamsa Lawur, provided the trick, he revealed that all the benefits of using it were needed. First, the eye was given to see, and if it had not, would we be able to enjoy the sights of the world again? He gave her an eyebrow so that her eyes could open and close as delicately as she could. Eyelashes were blown so that they could be blown away by the wind or the spark. Due to the fact that the forehead needed to be pulled out of the eye, the eyebrows were cut off as well. Without the ear, neither kangaroo, nor kiosk, voice, good tone, kiui, song - we could not enjoy with pleasure. If the nose does not smell, which of the sweetest, most solid or sweetest foods in the world would we enjoy? Are all these benefits to us?
He created his eyes, his nose, and his mouth, and saw that we ate and drank, and knew and smelled. Even though we have the holes we need, the holes are pushed away by this ghostly scholar, and isn't that evidence that they've done it wisely? - he said.
Aristodim did not forget that when he invented a horseshoe, the creator of the human being was a possessor of surplus power and love.
So, what do you think, when she watches Gamme humiliate her young children, hates the death of Gammam, wish her life a lot of wit, and see Jihadah as a child, with little thought of anything other than caring for her own prosperity - let her grow up, . That made them so excited when they were created, and that's all
Опрос: Верный ли текст песни? Да Нет