Әрбір байқаған адам білсе керек: күлкі өзі бір мастық екенін, әрбір мас кісіден ғафил көп өтетұғынын да, әрбір мастың сөйлеген кезінде бас ауыртатұғынын. Бұлай болғанда, күлкіге салынған кісі не шаруадан, не ақылдан, не бір ұят келерлік істен құр, ғафил көп өткізіп отырса керек. Осындай ғафилдік көп өткізіп, өлмеген кісінің не дүниеде, не ахиретте басы бір ауырмай қалмаса керек.
Әрбір уайым-қайғы ойлағыш кісі не дүние шаруасына, не ахирет шаруасына өзгеден жинақырақ болса керек. Әрбір жинақылықтың түбі кәніш болса керек. Енді олай болғанда, үнемі уайым-қайғыменен жүре аламыз ба? Үнемі күлмей жүруге жан шыдай ма екен? Жоқ, мен үнемі уайым-қайғыменен бол демеймін. Уайым-қайғысыздығыңа уайым-қайғы қыл дағы, сол уайым-қайғысыздықтан құтыларлық орынды харекет табу керек һәм қылу керек. Әрбір орынды харекет өзі де уайым-қайғыны азайтады, орынсыз күлкіменен азайтпа, орынды харекетпен азайт!
Шығар есігін таба алмай, уайым-қайғының ішіне кіріп алып, қамалып қалмақ, ол өзі де - бір антұрғандық. Және әрбір жаман кісінің қылығына күлсең, оған рахаттанып күлме, ыза болғаныңнан күл, ызалы күлкі - өзі де қайғы. Ондай күлкіге үнемі өзің де салынбассың, әрбір жақсы адамның жақсылық тапқанына рахаттанып күлсең, оның жақсылықты жақсылығынан тапқандығын ғибрат көріп күл. Әрбір ғибрат алмақтың өзі де мастыққа жібермей, уақытымен тоқтатады. Көп күлкінің бәрін де мақтағаным жоқ, оның ішінде бір күлкі бар-ау, құдай жаратқан орныменен іштен, көкіректен, жүректен келмейді, қолдан жасап, сыртыменен бет-аузын түзеп, бай-бай күлкінің әнін сәндеп, әдемішілік үшін күлетін бояма күлкі.
Адам баласы жылап туады, кейіп өледі. Екі ортада, бұ дүниенің рахатының кайда екенін білмей, бірін-бірі аңдып, біріне-бірі мақтанып, есіл өмірді ескерусіз, босқа, жарамсыз қылықпен, қор етіп өткізеді де, таусылған күнде бір күндік өмірді бар малына сатып алуға таба алмайды.
Қулық саумақ, көз сүзіп, тіленіп, адам саумақ - өнерсіз иттің ісі. Әуелі құдайға сыйынып, екінші өз қайратыңа сүйеніп, еңбегіңді сау, еңбек қылсаң, қара жер де береді, құр тастамайды.
1891
Все, кто видел его, знали, что смех был пьян, сильно опьяняет каждого пьяного человека и каждую пьяную головную боль. При этом смеющийся человек, вероятно, слишком много времени проводит со своими сверстниками, разумом или позорным поведением. В жизни нет такой вещи, что немыслимый человек находится в мире или в будущей жизни.
Каждый беспокойный человек был потрясен презрением к миру или будущей жизни. Возможно, дно каждого недостатка - отчаяние. Если да, можем ли мы всегда быть преодолены с тревогой? Будете ли вы постоянно смеяться? Нет, я не всегда волнуюсь. Тревога и беспокойство над вашими тревогами должны сопровождаться тревожностью и печалью. Собственная жестокость каждого человека также уменьшает беспокойство, уменьшается с отпечатком смеха и снижает ценность добра!
Он не мог найти дверь, он попал в беду и попался бы, и он сам допустил бы ошибку. И когда вы смеетесь над улыбкой каждого злого человека, вы не улыбаетесь этому, вы улыбаетесь, стыдитесь, и смех - это трагедия. У вас не всегда есть такой смех, смеющийся над благостью каждого доброго человека, что он нашел добро в своей доброте. Каждый из кабелей не позволяет злоумышленникам останавливаться и останавливаться. Я не оценил всех смешных, включая смех, смех, смех, за красоту богини, интерьера, сундука, сердца, ручной работы, богатой смешной музыки и красоты.
Люди кричат, и они умирают. В обеих средах он не знает, где наслаждение мира, но отслеживает друг друга, хвалится друг другом и не учитывает жизнь, пустые, обманчивые обманы, запасы и не может найти жизнь одного дня для скота.
Рыбный рывок, ресница, чихание - беспризорный бизнес. Первое - поклоняться Богу, а во-вторых, вы сможете работать, работать, работать и даже спасать свою жизнь.
1891