Hat of greens shows symmetry. In front of hat, alone, sits me. Fourth day, I don't want, in anyway, to be reliving. It won't be that bad again because this can't amount in comparison. "I should intimidate you as you should intimidate yourself!" Thirty minutes of make-up for all to see but you___are not what I want you to be. (Universal): there, at three a.m. on the first of a year, when it started, I'm not sure, in a jumper, with a bracelet on your right wrist that turns with a golden knob, opening amidst a "dense yellow light, fading to reveal an infinite sky," and "juxtaposed to the accelerating swell of the musical score, pushes its audience to realize just what is ahead, the characters' fear and the physical manifestation of their hopes and dreams coming closer and closer." Kiss me. My dad says things that make me laugh, he meows Tom Petty songs and that is why I stay, unlike running water, I can't run away, there are more here than merely bodies, things without fear of surrounding me, branches to catch me falling, perhaps someone who understands that when I say I'm sad I mean it, that there is no excuse "I need this". What I said about "hat of greens" has led me to see that my superimposition of a face upon a poster on its way, arriving any day, that will accompany me every night in a welcoming of rest, tacked on to the drywall surrounding me will probably return me to this "fading," the sky being a bedroom, "kiss me". "But I don't want to."
Шапка зеленого цвета демонстрирует симметрию. Я один перед шляпой. Четвертый день, в любом случае, я не хочу переживать заново. Это будет не так уж и плохо, потому что это не может быть в сравнении. «Я должен запугать вас, как вы должны запугать себя!» Тридцать минут макияжа на всеобщее обозрение, но ты ___ не тот, кем я хочу тебя видеть. (Универсальный): там, в три часа ночи первого года года, когда это началось, я не уверен, в джемпере, с браслетом на правом запястье, который вращается с золотой ручкой, открывающейся среди «густо-желтого. свет, исчезающий, открывая бесконечное небо "и" в сочетании с ускоряющимся взлетом музыкальной партитуры, подталкивает аудиторию к осознанию того, что впереди, страха персонажей и физическое воплощение их надежд и мечтаний все ближе и ближе. " Поцелуй меня. Мой отец говорит вещи, которые заставляют меня смеяться, он мяукает песни Тома Петти, и поэтому я остаюсь, в отличие от проточной воды, я не могу убежать, здесь есть нечто большее, чем просто тела, вещи, которые меня не боятся, ветки, которые нужно поймать я падаю, возможно, кто-то, кто понимает, что когда я говорю, что мне грустно, я имею в виду это, что нет оправдания «мне нужно это». То, что я сказал о "зеленой шляпе", привело меня к тому, что мое наложение лица на плакат, который прибывает в любой день, будет сопровождать меня каждую ночь в гостеприимном отдыхе, прикрепленном к окружающему меня гипсокартону. наверное, вернет меня в это «угасание», небо будет спальней, «поцелуй меня». «Но я не хочу».