Ой, з пустелі із Єфимової,
із монастиря з Боголюбова.
Ой, там сорок калік збиралися
йти до святого Єрусалима.
Стали думати думу тяжкую:
вибирали собі отамана.
Отамана Касян Михайловича,
Підотамана – брата меншого.
Ой, отаман Касян Михайлович
Виголошує усім заповідь:
- Йти нам, браття, в дорогу дальнюю,
аж до самого Єрусалима.
Там святій святині молитися,
та до Гробу там приклонитися,
у Йордан-ріці іскупатися,
у нетлінну ризу втиратися.
Тому треба нам скласти заповідь:
«Хто вкраде з нас щось, або збреше хто,
чи хто пуститься із жінками в блуд, –
того в полі в землю вкопаємо».
Й вирушали в Єрусалим вони,
вже неділеньку ішли цілую,
зблизились каліки до города,
та й до стольного града Києва.
Стрінувся їм сам князь Володимир,
що на звірину й птицю полював.
А каліки князю вклонилися,
і просили святую милостиню.
Відповів же їм князь-Володимир:
- Гей-єси ви, каліки-молодці!
Та ідіть ви у стольний Київ-град,
Там княгиня вам їсти й пити дасть.
Молода княгиня Апраксія
калік кличе у світлі покої,
там столи дубові вгинаються,
та від вин міцних, та від страв смачних.
П'ють-їдять вони вже години дві,
а на третю та й піднімаються.
Богу моляться, за хліб дякують,
від Апраксії милостині ждуть.
А княгиня же та Апраксія,
наділила б їх сріблом-злотечком,
та не те у неї в голівоньці –
отамана зве в спальню теплую.
Відповів Касян Михайлович:
- Ой, княгинечко, ти Апраксіє!
Як не була б ти нам за матінку,
то назвав би тебе гулящою.
Та й у нас є велика заповідь:
«Хто вкраде з нас щось, або збреше хто,
чи хто пуститься із жінками в блуд, –
того в полі в землю вкопаємо».
А княгиня на нього лютилася
й захотіла йому зробити зло,
брала чашу зі срібла-золота,
що із неї сам князь мед-вина п'є.
Пхає чашу в торбу Касянову,
не помітив того Михайлович.
І пішли каліки із двору геть,
йдуть, не озираються, з Києва.
Стала люта і зла Апраксія,
зве вона Альошу Поповича,
наказала, щоб він догнав калік,
і назад забрав чашу срібную.
Взяв Альоша коня вороного,
догнав в полі він калік-молодців.
- Чому вкрали ви чашу срібную,
що із неї п'є сам Володимир.
Ті слова їм були немилими,
І Альоша Попович битим був.
Княгиня Добрині Микитичу,
каже гнатися за каліками.
Догнав в полі він калік-молодців:
- Гей-єси, отаман Михайлович!
Хтось украв в князя чашу срібную –
чи нема з-поміж вас лукавого?
Отаман же Касян Михайлович
став з каліками одним колом враз,
і звелів Касян обшукати всіх -
знайшли чашу в його торбиночці.
Віддали вони чашу Добрині,
повіз Микитич її в Київ-град.
А каліки сповнили заповідь,
та й пішли у святий Єрусалим.
Дав Добриня чашу Апраксії
і злягла вона, занедужала.
А каліки вже за три місяці,
у святій Святині молилися.
Та до Гробу там приклонилися,
у Йордан-ріці іскупалися,
у нетлінну ризу втиралися,
назад в землю Руську верталися.
Знов полями йшли аж три місяці,
і явилось їм диво дивнеє:
отаман їх Касян Михайлович
кличе молодців гучним голосом.
У землі він по плечі вкопаний,
та живий є Касян Михайлович,
Господь праведника свого вберіг –
простояв він в землі шість місяців.
А каліки не забарилися,
відкопали Касян Михайловича.
І пішли усі в стольний Київ-град,
до ласкавого Володимира.
- Гей-єси, ласкав князю київський!
Чи здорова твоя Апраксія?
- Захворіла вона, знедужала,
вже шість місяців лежить в гноїщі.
Отаман Касян не погребував,
пішов з князем в спальню Апраксії.
Там княгиня просила прощення
за діла всі свої марнотнії.
Підійшов тут Касян Михайлович,
вдихнув Дух Святий у Апраксію,
і зцілив від недуги-напасті,
і пройшло враз у неї гноїще.
Виходив до калік він в проміннях,
і пішли всі в дорог
О, из пустыни Ефимова,
Монастырь Боголюбова.
О, там было около сорока
Перейти к Святому Иерусалиму.
Они начали думать Дума Тяжухую:
выбрал их лидер.
Атаман Касьян Михайлович,
Пидотамана - возьми меньше.
О, Атаман М. Каасский
Провозглашать все заповедь
- Мы идем, братья, в пути Далняю,
до самого Иерусалима.
Там Святой Храм молиться,
и там поклонится в гробницу,
В Иорданской реке Икупатися,
в неподвратимом халате ползучесть.
Поэтому мы должны запускать заповедь
«Кто что-то крадет у нас или кто лжет,
Pustytsya любой с женщинами в блуде -
Это поле в землю вкопаемо. "
И они пошли в Иерусалим,
Недиленку уже прошел поцелуй,
ближе к тряпленному городу,
и столицу Киева.
Стринувся им принц Владимир,
этот зверь и птица охота.
Скаплинный принц поклонился,
Подготовьте и попросить милостыню.
Затем ответил им принц Владимир:
- Гей искусства ты катился, молодец!
И вы идете в столицу Киевского замка,
Там принцесса, которую вы будете есть и пить.
Молодая принцесса апраксия
Звонки каменные в светлых камерах,
Там Vhynayutsya дубовые столы,
и от сильных вин, и, конечно, вкусно.
Пить, есть у них есть два часа,
и третий и рост.
Бог молитесь за кукурузу, спасибо,
Йдут Аравирование благотворительности.
Принцесса хорошо и апраксия,
быть наделенным им серебристо-зловечком,
Она не в городе Холивонси -
Ataman звонит в спальню Теплиую.
М. Касиан ответил:
- О, Княинечко у тебя апраксия!
Как бы вы не американская мама,
Они будут звонить вам тщетным.
И вот великая заповедь:
«Кто что-то крадет у нас или кто лжет,
Pustytsya любой с женщинами в блуде -
Это поле в землю вкопаемо. "
Принцесса на ней люйлася
и хотел, чтобы он сделал зло;
Я взял чашку из серебра, золота,
что принц ее пьющих медового вина.
Phaye Cup Kasyanova сумка,
М. не заметил это.
И калека с двором прочь,
Иди, не оглядывайся с Киевом.
Это стало ожесточенной и злой апраксией,
Это называет Алеша Попович,
приказал ему обогнать колен,
И забрал чашку срибную.
Взял Алеша Вороной Лошадь,
Его было поймано в ламе.
- Почему ты украл Кубок Срибную,
Что выпить от него сам, Владимир.
Эти слова были неприятными для них,
А Алёша Попович был сломан.
Принцесса Добриня Никитич,
говорит, что Чейз калел.
Он был догнан в ламе-ребятах:
- Эй, ты, М. Атаман!
Кто-то украл чашку срибную принц -
Там не среди вас злой?
Атаман также Касьян М.
сразу стал кругом с кругом,
Кассиан и приказал поискать все -
Нашел чашку в его торгиночцах.
Они дали Кубок Добрыни,
Никитич отвез ее в Киев Град.
Колебедие выполнила заповедь
и вошел в Святой Иерусалим.
Дал Dobrynia Cup Aracaxia
заболел, и она была больна.
И уже впрыскивается на три месяца
в святых святынях молиться.
А там прятронялись до могилы,
В Джорданской реке Искупалися,
В неподъемных халатах Втиралися,
Вернувшись на землю Рус.
Опять же Margis выросли на три месяца
И они сделали манифест чудо Дывни:
Атаман М. Казиан
Молодые люди звонят вслух.
На земле он вырыл в его плече,
и М. Каас жив,
Господь защитил его праведников -
Он стоял в земле шесть месяцев.
Кошелек не медленный,
Касиан вырыл Михайлович.
Я пошел все в столице Киевского замка,
для нежного Владимира.
- Эй, ты, принц Киева увы!
Ваша здоровая апраксия?
- больной она Zneduzhala,
В течение шести месяцев находится в Hnoyischi.
Атаман Касьян не Похиребував,
Принц вошел в спальню Araxia.
Там герцогиня попросила прощения
Для всех его работ марнотние.
Пришел сюда М. Каасский,
вздохнул Святого Духа в Апраксии,
и исцелен от болезни, невзгоды,
И вдруг она пошла в негоще.
Он пошел в кошеленные крылья,
и пошел все в дорогах